Wiadomości

Nabór na stanowisko sprzątaczka Zespołu Finansów i Zaopatrzenia

Data publikacji 27.07.2021

Komendant Miejski Policji w Piekarach Śląskich poszukuje kandydatek na stanowisko sprzątaczki Zespołu Finansów i Zaopatrzenia.

Warunki Pracy:

Praca dwuzmianowa w systemie czterogodzinnym (w godz. 5:00-9:00 lub 13:00-17:00)

Zakres zadań

1. Codzienne systematyczne sprzątanie przydzielonego rejonu (dokładne mycie łazienek, dokładne sprzątanie pomieszczeń biurowych i magazynowych, mycie korytarzy, klatek schodowych i drzwi)

2. Zgłaszanie przełożonemu usterek i innych nieprawidłowości stwierdzonych na terenie sprzątanej części budynków.

3. Pobieranie środków czystości z magazynu.

4. Mycie okien.

5. Przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.

 

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie zasadnicze zawodowe.
  • Umiejętność współpracy, organizacji pracy własnej.

Wymagania dodatkowe:

  • Praca na podobnym stanowisku.

Niezbędne dokumenty:

  • List motywacyjny.
  • Życiorys/CV.
  • Kserokopia świadectwa ukończonej szkoły.
  • Kserokopie świadectw pracy.
  • Kserokopia dowodu osobistego.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy złożyć w Komendzie Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich ul. Kalwaryjska 62.

Informacje dodatkowe:

Bliższe informacje udzielane są telefonicznie 47 393 62 20.

Powrót na górę strony