Nabór na stanowisko sprzątaczka Zespołu Finansów i Zaopatrzenia
Komendant Miejski Policji w Piekarach Śląskich poszukuje kandydatek na stanowisko sprzątaczki Zespołu Finansów i Zaopatrzenia.
Warunki Pracy:
Praca dwuzmianowa w systemie czterogodzinnym (w godz. 5:00-9:00 lub 13:00-17:00)
Zakres zadań
1. Codzienne systematyczne sprzątanie przydzielonego rejonu (dokładne mycie łazienek, dokładne sprzątanie pomieszczeń biurowych i magazynowych, mycie korytarzy, klatek schodowych i drzwi)
2. Zgłaszanie przełożonemu usterek i innych nieprawidłowości stwierdzonych na terenie sprzątanej części budynków.
3. Pobieranie środków czystości z magazynu.
4. Mycie okien.
5. Przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie zasadnicze zawodowe.
- Umiejętność współpracy, organizacji pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- Praca na podobnym stanowisku.
Niezbędne dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys/CV.
- Kserokopia świadectwa ukończonej szkoły.
- Kserokopie świadectw pracy.
- Kserokopia dowodu osobistego.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w Komendzie Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich ul. Kalwaryjska 62.
Informacje dodatkowe:
Bliższe informacje udzielane są telefonicznie 47 393 62 20.